no-product

به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. شاید جستجو بتواند کمک کند.

بی وی کی

مجموعه فروشگاه‌های «ویراکیش» در سال 1376 با هدف تأمین کالاهای تزئینی و ملزومات مصرفی خانه و آشپزخانه در جزیره کیش بنیان نهاده شد. در لغت واژه «ویرا» به معنی هوشمند و نیز پرجاذبه و پرکشش است. از این‌ رو ویراکیش با کالاهای زیبا و بهترین کیفیت و کمترین بها به رفع نیاز خریداران و جلب رضایت همه سلیقه‌ها پرداخته است و برای رسیدن به اهداف خود، با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از یک تیم مدیریتی کارآمد، دامنه فعالیّت خود را با حفظ كم‌ترين قیمت فروش و افتتاح فروشگاه‌های جدید در سرتاسر کشور گسترش داده است. پس از اینکه تغییراتی در سیاست‌های واردات کالا از سال 1383 انجام گرفت. تلاش‌ها و برنامه‌ریزی ادامه یافت تا دامنه این‌گونه فعالیت‌ها در ایران گسترش چشم‌گیری پیدا کرد. رقابتی شدن بازار و رعایت حقوق مصرف‌کننده سبب گردید تا ویراکیش با بهره‌مندی از اندیشه‌ها و تجربه‌هاي ارزشمند خود در سال‌هاي پياپي براي پيشگيري از سوء استفاده سودجویان و معرفی بهتر خود در بازار ، یک نمانام ( برند) برگزیند.

B.V.K گزینش و انتخاب ویراکیش بود که پس از مطالعات و بررسی‌های گسترده از قبیل اعزام کارشناس ، بازدید از خطوط تولید کارخانه و بازارهای موجود در ديگر کشورها انتخاب گردید.

B.V.K (بی وی کی) در بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کارخانه کشور چین تولید می‌شود.
کارخانه‌ای که به سبب طرّاحی ، مرغوبیّت و کیفیت بالای محصولاتش بخش اعظمی از بازارهای اروپا، امریکا و استرالیا را وي‍ژه خود ساخته است. هم اکنون مجموعه ویراکیش، با بیش از 2000 مدل از کالاهای تزئینی و ملزومات مصرفی خانه و آشپزخانه در خدمت مشتریان است و باتوجه‌به استقبال گسترده مشتریان گرامی و در راستای تکریم و احترام به نظرات مشتریان به‌زودی تنوع کالایی خود را به بیش از 5000 مدل گسترش خواهد داد.
ویراکیش همچون گذشته برای پیمودن این راه به یاری همکاران درستکار، همراهان دلسوز و هم‌اندیشان پرکار خود امید دارد تا رضایت و اطمینان خاطر خریداران را بیش از پیش فراهم آورد.

نیاز به کمک دارید؟